Google Chrome'de Flash Player Sorunu Ve Çözümü

 Google Chrome hata,Google Chrome flash player sorunu,Google Chrome Adobe Flash player hatası,Google Chrome Videolar Açamıyorum,Google Chrome videolar Açılmıyor
Bu Aralar Google Chrome Flash Player Sorun çıkartıyor,Videolar Takılıyor,Açılmıyor,Firefox'Tan izlediğim Video'yu Google Chrome'dan izleyemiyordum.
Kısa Bir Araştırmadan Sonra Bu Sorunu çözdüm ve benimle aynı sorunu yaşayanlar için Çözümünü burada Yayınlıcam.

Google Chrome Bilgisayarınıza Kurulurken Flas Playeri Sizin Bilgisayarınıza Kendi Kuruyor,Eğer Sizde Kendiniz Bilgisayarınıza Başka bir Flash Player Yüklersenin Bu Google Chrome'deki Flash Playerle Çakışıyor.
Yani Daha Açık bir Dilde Anlatırsak: Google Chrome'nun Oynatmaya Çalıştığı Video'yu Aynı anda Başka bir Flash Player Açmaya Çalışıyor Ve Çakışıyor.Bunun İçin Flash Playerlerinizin Birini Etkisiz Hala getirmelisiniz.

Google Chrome Flash Player Çözümü İçin Yapmanız Gerekler
  • Sağ Üstte Bulunan Ayarlar'a Tıklayın
  • Buradan Seçenekleri Tıklayın.
  • Açılan Sayfada Sol Taraftaki Gelişmiş Seçenekleri Tıklayın.
  • İçerik Ayarları Yazan Butona Tıklayın.
  • Açılan Sayfada Eklentiler Bölümüne girin.
  • Eklentileri Ayrı Ayrı etkisiz Hala getiri seçin
  • Yeni Açılan Sayfaya gidin ve orda Flash Yazan Bölümü Bulun.
Artık Google Chrome Tarayıcınız da Bir Tane Çalışan Flash Player Bulunmaktadır,Rahatlıkla Video İzleyebilirsiniz.

Penulis : ççççççççç ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Google Chrome'de Flash Player Sorunu Ve Çözümü ini dipublish oleh ççççççççç pada hari . Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 15 komentar: di postingan Google Chrome'de Flash Player Sorunu Ve Çözümü
 

15 yorum:

  1. Kardeşim, çok sağol! Gerçekten halloldu, bir şey eklemek istiyorum: Eklentilere girince en üstte sağda ayrıntılar çıkıyor yanındaki artı (+)ya tıklayıp oradaki iki adet Shockwave Flash tan birini devre dışı bırakmak yeterli. (bende öyleydi)

    Tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Ben de bilgisayarımda bi sorun var sanıyordum haftalardır..
    Çok sağol valla harika oldu bu! Flash'ı kökten etkisizleştirdim ama hala flash kullanarak youtube vs. video açabiliyorum. Muhtemelen pc'ye yüklenen flashla tümleşik olarak çalıışyor artık, eskisi gibi chrome ve mozilla'ya ayrı , i.explorer'a ayrı flash player yüklenmiyormuş demek ki..

    YanıtlaSil
  3. HER NE YAPTIYSAM SORUN ÇÖZÜLMEDİ :(
    HALA CIZIRTILI BİR SES DONUK DONUK GÖRÜNTÜLER..
    EN İYİSİ CROMEYİ ÇÖPE ATMAK İE 8 KULLANMAYA DEVAM ETMEK :/

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun üstat teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu dediklerinizi yaptım fakat ben facebooktaki videoları yine izleyemiyorum. Bu konuda yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  6. http://forum.donanimhaber.com/m_83745923/tm.htm

    YanıtlaSil
  7. nerde bu bahsettiğiniz ayarlar bölümü daha tedaylı anlatsanız hiç fena olmaz
    çünkü hiç bir şey anlamadım aynı sorun bende de mevcut ve yemin ederim isyan noktasına geldim o derece

    YanıtlaSil
  8. ayrı ayrı devre dışı derken bütün dosyalarımı

    YanıtlaSil
  9. Olmuyor ya benım sorunum başka lütfen yardım edınnn bazı siteler girdiğimde örneğin browserı başlattıgımda google sayfasında flash player pro indir falan geliyor ve gitmiyor

    YanıtlaSil
  10. www yazan yeri (adres çubuğu) temizleyin chrome://plugins yazın eklentiler açılır sağ üstte ayrıntılara tıklayın adobe flash playeri kontrol edin...

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlara lütfen bana da yardımcı olun eklentilerin hepsini ve flash playeri de devre dışı bıraktım yine de açılmadı video

    YanıtlaSil